UMMU Brazilian Space Suit - AEB

alecislaghi

New member
Reaction score
0
Hello everybody!

I made my first add-on (if you can call that..), which is a repaint of the original space suit from Dan's Orbiter Page, UMmu 3.0 that comes with DG-IV. It's the brazilian space suit, inspired by the brazilian astronaut Marcos Pontes, that went to space in 2006 on a Soyuz mission. It's very simple, nothing sofisticated, but I found cool, so if you guys would like to "wear" it, feel free to do so. It will replace your original space suit for the "Crew" astronaut, so make a back up in case you don't like and want to have the original one back. I hope you like it and I hope that Dan won't tell me off for modifying his add-on! :)
Enjoy!

---

Olá pessoal!
Eu fiz meu primeiro add-on (se é que pode ser chamado disso..), que é na verdade uma "repintura" do traje espacial original do site do Dan's Orbiter Page, o UMmu versão 3.0, que vem com o Delta Glider IV. É um traje espacial brasileiro inspirado pelo astronauta Marcos Pontes, que foi ao espaço em 2006 numa missão da Soyuz. É bem simples, nada muito sofisticado, mas eu achei bem legal, portanto fiquem a vontade para "vestir" o traje. Ele vai apagar o traje original do pacote do UMmu, o modelo do astronauta "Crew", portanto façam uma cópia do arquivo original, caso não gostem e queiram voltar a ele. Espero que gostem e que o Dan não me xingue por modificar o add-on dele! :)
Curtam aí!

---

A.A.C.

Attachments

Back